Rabu, 15 Ogos 2018

Preparation convo unikl 2018

Hi guys....
I just wanna share about preparation convocation 2018 for unikl. My convocation adalah pada 13-16 oktober 2018. Hoorayy , I x sabar nak convo , how bout u guys? 

Okay first benda I kena buat is confirm attendance at convo unikl portal. So korang boleh choose sama ada nak hadir or not. If nak hadir korang kena pilih method byr duit convo "rm250". I pilih bayar with tolak duit deposit sebab masa dulu bayar to unikl. Then last step korang kena upload photo convo. This one memang menyakitkan hati sebab time I nak upload convo photo tu, portal tu buat hal. So I just inform to in charge person at my unikl then settle pasal foto. 

Okay , done online attendance. So sekarang u just need to pay rm91 (robes n photography) to unikl resource, yang ni kena buat cepat sebab stock limited. Students wajib isi survey from unikl and Mohe tracey study. Btw korang jangan risau sebab pihak U akan buat ws group to guide korang.

I just write this sebab wanna share to u all. I just tak sabar nak convo because its official graduate ,hohoho
Thats all from me tq🐰

Tiada ulasan:

Catat Ulasan